ALE PŘEDEVŠÍM TÝMY SKVĚLÝCH A ZKUŠENÝCH LIDÍ
„Za svou praxi jsem poznal mnoho týmů z konkurenčních společností. Při vzájemné spolupráci jsem zjistil, že není mnoho firem, které by měly takovou firemní kulturu a soudržnost, jako má ta naše. Spolupráce všech složek společnosti, snaha navzájem si pomáhat a předávat si zkušenosti je opravdu výjimečná. Základem je vzájemný respekt, který se vytváří nejen při pracovních setkáních, ale také na mnoha neformálních firemních akcích – ať už sportovních, nebo společenských.“
Pavel Merta, vedoucí projektového týmu
Na čem stavíme
- Stavíme na našich zaměstnancích a na kvalitní komunikaci. Vydáváme interní časopis Spektrum, kde zaměstnanci najdou aktuální informace o nových projektech a o dění ve společnosti. Využíváme také vnitrofiremní síť intranet, rozesíláme newslettery a pořádáme různé formáty porad. Každý rok se uskuteční výroční konference pro pracovníky napříč celou společností, kterou streamujeme pro ty, kdo se jí nemohou účastnit.
- Podporujeme zaměstnance v péči o své zdraví a o fyzickou kondici. Pořádáme pro ně dny zdraví, kde získají základní informace o svém zdravotním stavu. Mohou využít aplikaci uLékaře, která umožňuje online konzultace nebo pomůže při vyhledání vhodného specialisty či termínu vyšetření. Staráme se i o osvětu v oblasti spánkové hygieny. Podporujeme sportovní vyžití, pro které poskytujeme Multisport kartu. Každý rok pořádáme letní a zimní sportovní hry, kde si mohou zaměstnanci poměřit své síly.
- Vážíme si ochoty našich zaměstnanců vzdělávat se a rozvíjet. Každý rok zhodnotí společně s nadřízeným uplynulý rok a domluví se na svém dalším rozvoji. Kolegy a kolegyně podporujeme při získávání autorizací, které potřebují k práci. Věnujeme se lidem s potenciálem v rámci talent managementu, dvouletého programu s možným dalším přesahem, který je zaměřen na rozvoj manažerských dovedností.
- Nabízíme licenci do vzdělávacího portálu Seduo, kde jsou online vzdělávací kurzy z různých rozvojových oblastí (komunikace, obchod, leadership, výuka jazyků, PC dovednosti a další). Licenci má více než 200 zaměstnanců, to je skoro 40 % THP zaměstnanců.
- U našich zaměstnanců rozvíjíme finanční gramotnost, abychom jim usnadnili orientaci v současných náročných životních podmínkách a nabídli jim různé možnosti úspor financí, energií a dalších zdrojů.
- Naše praxe v oblasti BOZP nás řadí ke špičce ve stavebním odvětví. Již několik let za sebou pravidelně získáváme osvědčení Bezpečný podnik, což dokazuje náš závazek k bezpečnosti na pracovišti. Jsme držiteli certifikátu pro systém řízení BOZP podle ČSN ISO 45001.

vedoucí projektového týmu
Pavel Merta
15.1.2025
„Etický kodex HOCHTIEF CZ dává jasný signál, že je pro naši společnost důležité, aby byly dodržovány všechny principy správného jednání a...

specialista
Martina Dudová
15.1.2025
„Etický kodex je důležitým nástrojem pro vytváření a udržení pozitivního firemního prostředí, které přináší prospěch nejen firmě, ale i širšímu...

vedoucí útvaru (právo)
David Baroš
15.1.2025
„Pokud zvažujete práci v HOCHTIEF CZ, mám pro vás vzkaz: Běžte do toho. Budete mít štěstí na dobré kolegy a na člověka, který se vám na začátku...
Pojďte stavět s námi...