Aktuality
25.9.2017 - Tomáš Koranda diskutoval v panelu s ministry
Součástí zahajovacího dne veletrhu FOR ARCH na výstavišti v Letňanech byl také již 7. ročník odborné Konference ředitelů projektových společností. V diskuzním panelu se spolu s ministry a reprezentanty největších státních investorů představil také člen představenstva Tomáš Koranda
20.9.2017 - HOCHTIEF CZ povede nově Tomáš Koranda
Po 12 úspěšných letech ve vedení stavební společnosti HOCHTIEF CZ, která je součástí nadnárodního koncernu HOCHTIEF, odchází k 30. září 2017 ze své pozice generální ředitel a předseda představenstva Ing. Tomáš Bílek. Na pozici předsedy představenstva byl jmenován dosavadní člen nejvyššího vedení Ing. Tomáš Koranda.
13.9.2017 - V brněnské zoo postavíme nový výběh
Společnost HOCHTIEF CZ dnes slavnostně zahájila výstavbu nového výběhu pro šimpanze. Projekt za bezmála 40 milionů korun se bude stavět přibližně 18 měsíců a po dokončení lidoopům poskytne podmínky velmi podobné jejich přirozenému prostředí
11.9.2017 - ČIIRK je ve finále Stavby roku - dávejte nám hlasy
Český institut informatiky, kybernetiky a robotiky postoupil mezi osmnáct finalistů soutěže Stavba roku 2017.
30.8.2017 - Negrelliho viadukt opět v médiích
Projekt rekonstrukce Negrelliho viaduktu v Praze opět navštívili novináři, tentokrát z MfDnes.
16.8.2017 - Reportáž z Negrelliho viaduktu
Právě probíhající rekonstrukci Negrelliho viaduktu v Praze navštívil štáb zpravodajského serveru Seznam.cz.
3.8.2017 - Právě jsme vydali nový externí newsletter
Prostřednictvím již třetího newsletteru bychom vás rádi informovali o tom, co se děje u nás, ve společnosti HOCHTIEF CZ.
31.7.2017 - Obchod divize Dopravní stavby společnosti HOCHTIEF CZ řídí nově Martin Vejsada
S účinností od 1. 7. 2017 byl jmenován obchodním ředitelem divize Dopravní stavby společnosti HOCHTIEF CZ Ing. Martin Vejsada.
21.7.2017 - Výsledky skupiny HOCHTIEF AG za první pololetí 2017
První pololetí roku 2017: HOCHTIEF zvýšil čistý zisk o 35 % a významně zlepšil tvorbu peněžních prostředků
19.7.2017 - Pomáháme ČVUT s výzkumem životnosti cementobetonových krytů
Starý beton na dálnici D1 přežil bez větší úhony 40 let, zatímco nové silniční betony mají životnost pouze cca 25 let. Proč jemu tak? Co děláme v současné době jinak? Na tyto otázky se snaží odpovědět pracovníci Katedry mechaniky a Experimentálního centra ČVUT v Praze