Aktuality

 7.9.2021 - Máme dvě stavby ve finále Stavby roku 2021

Během včerejšího nominačního večera byli slavnostně vyhlášení finalisté letošní soutěže Stavba roku 2021.

 23.8.2021 - Výtěžek zaměstnanecké sbírky dorazil ke svým příjemcům

Do sbírky, kterou jsme pořádali v červenci pro tornádem nejhůře postižené oblasti, jsme vybrali během dvou týdnů úctyhodných 218 000 Kč.

 26.7.2021 - Moderní výrobní areál byl předán investorovi

Téměř dva roky trvala výstavba nového výrobního areálu společnosti Nevoga, který u Znojma realizovala naše divize Pozemní stavby Morava.

 1.7.2021 - Získali jsme ocenění Stavba roku 2020 Olomouckého kraje

Záchrana a rekonstrukce palácového objektu na hradě Helfštým získala významné ocenění. 

 29.6.2021 - Lávka v Nymburce už spojuje oba břehy

Dnes proběhl na Labi v Nymburce náročný manévr spočívající v přepravě a vytažení střední části nové lávky pro pěší a cyklisty.

 23.6.2021 - Vydali jsme výroční zprávu za rok 2020

Představenstvo společnosti a posléze i naše dozorčí rada schválili výroční zprávu za rok 2020.

 7.6.2021 - Získali jsme cenu Za bezpečnost v hornictví za rok 2020 „Zlatý Permon“

Vyhodnocení soutěže za rok 2020 proběhlo na Českém báňském úřadu Praze. V hodnotící komisi byli zastoupeni zástupci všech zřizovatelů ceny, tzn. ČBÚ, Odborového svazu Stavba České republiky a Odborového svazu pracovníků hornictví, geologie a naftového průmyslu (OS PHGN).

 25.5.2021 - Stanice metra Karlovo náměstí má bezbariérový přístup

Ve stanici metra Karlovo náměstí na trase B jsme dnes uvedli do provozu dvě dvojice nových výtahů a zpřístupnili přestupní chodbu. Projekt realizovala naše divize Dopravní stavby.

 14.5.2021 - Získali jsme třetí místo v ratingu stavebních společností

Během čtvrteční (13. 5.) on-line konference nám bylo předáno ocenění za třetí místo v Ratingu stavebních společností Nadace ABF (RABF).

 19.4.2021 - Přes Labe v Nymburce povede unikátní most.

Nymburčané budou moci od letošního podzimu přecházet Labe po nové lávce, kterou mimo vizuální atraktivitu charakterizuje také neobvyklá technologie výstavby. Střední díl konstrukce o hmotnosti 400 tun totiž vzniká separátně mimo hlavní stavbu a v závěrečné etapě realizace ho na své místo dopraví speciální nákladní loď, odkud bude následně vyzdvižen.